3 Aralık 2008 Çarşamba

Her Zaman Her Yerde En Büyük Fener!!!

H ayatsın...Bambaşka...Herşeyden öte...
E riyip yok olan değil; kalplerde yaşayan efsane...
R üya olmuşsun; gönüllerde; 7 den 70 e ...

Z aman emsalsiz...Mekan cennet seninle...
A şığım,bağlıyım; sarına, laciverdine...
M azinden,bugününe,geleceğine...
A ğladık; bazen sevince,bazen hüzüne...
N asıl anlatılır ki bu? Sevgi...

H
ani olur ya; bir masal misali...
E llerim titrer;sarar umut içimi...
R üzgarı,yağmuru;şahit;kÂrı,güneşi...

Y erine koyamam hiçbir şeyi...
E n kötü gününde; daha çok sevdim seni...
R engisin yaşamın,aşkın görülmemişi...
D akikalar;bir ömürdür seninle geçen...
E şsiz tarihini ;kıskanır seni sevmeyen...

E sinirim; hep sana aktım bu sevdalı nehirlerden
N erede olursan ol;seninleyiz FENERBAHÇEM...

B ir şarkı,bitmeyen bir heyecan,bir ömürsün
Ü zülmekte ,sevinçte var bu yolda…
Y aşarım ben; seni her koşulda…
Ü nün,şanın,adın destanlarda…
K opar,içimde fırtınalar;deli olurum sevdana...

F arklıdır, FENERBAHÇELİ OLMAK bu dünyada
E yyy!!Benim asırlık çınarım…
N efesim kadar yakın,ruhum kadar yanımdasın
E yyy!!Benim canım, can parçam..
R azıyım cefana,her şartta!!! En büyük sensin Kanaryam!!!

Hiç yorum yok: