3 Aralık 2008 Çarşamba

Ben Seni Hiç Sevmedim ki ( 6S için şiir )

Ben senin FB'yi yenebilme ihtimalini sevdim
2000 li yıllarda çöküşünün ibretini
FB'den 7 yiyebilme ihtimalini sevdim..

Ben seni hiç sevmedim ki..

Ben senin stad yapabilme ihtimalini sevdim
Ya da Sarigül' ün stad yaptırabilme ihtimalini,
Eski açık 6 desene filminin vizyondan kaldırılması
Sahip Som'un filmin kralını vizyona sokmasını sevdim...

Ben seni hiç sevmedim ki..

Ben senin Inter Toto'ya katılabilme azmini sevdim
Her ne kadar arkanda Ulusoysuz, Ağar'da olsa
Fatoş Terim' in gençleştirme operasyonu ağır da kalsa
Bülo,Frank,Baliç gitse de Arif' in kalabilme ihtimalini sevdim...

Ben seni hiç sevmedim ki..

Ben senin Chelsea'dan 5 yiyip de Avrupa fatihi
FB'den 6 yiyip de Türkiye' de en büyük olabilme ihtimalini sevdim...

Fatih Terim' in tikli gözünü, Canaydın' ın fair play sözünü
De boer' un asistlerini, Olimpiyatın kavislerini,Klubünün cadde de 6s store açma ihtimali ülküsünü
Taraftarının altıyolda sevinç gösterisi yapabilme iç güdüsünü..

Kısacası ben seni hiç sevmedim ki..

Ben Ezeli Rekabetin, Ezeli Eğlenceye Dönmesini Sevdim...

Hiç yorum yok: