5 Şubat 2009 Perşembe

Aragones: Forvetler Golle Beslenir

Teknik Direktörümüz Luis Aragones, Bursaspor maçının ilk yarısında pratik oynayarak direk sonuca gitmek istediklerini ve ilk yarıda 5 farklı skoru da yakalayabilecek fırsatları yakaladıklarını söylerken, ikinci yarıda takımın oyundan düşüp, tehlike yaratacak şekilde boşluklar vermesinden memnun olmadığını ifade etti.

Kupa'da tur atladığımız Bursaspor maçı sonrası değerlendirmeler yapan Aragones, "Özellikle ilk yarıda çok daha pratik oynamak istedik ve direkt sonuca gitmek istedik. Alışık olduğumuz çok paslı oyunun yerine, saha zeminin de etkisiyle, uzun toplarla sonuca gittik. İlk yarıda bulduğumuz fırsatları değerlendirseydik, 3 değil 5 farkı da bulabilirdik. İkinci yarıda mücadele bazında ilk yarının altındaydık. İkinci yarıdaki tehlike yaratacak şekilde verilen boşluklardan memnun değilim. Ben bu Kupa'yı, bu kulvarı çok faydalı buluyorum ve sonuna kadar gitmek istiyorum. Bir takım 1. dakikadan 90. dakikaya kadar aynı düşünceyi devam ettirmek zorunda. Gerçi 3-0'dan sonra aynı tempoda oynamak zordu ama, aynı düşünce ve kafa yapısıyla oynamalıydık" diye konuştu.

FORVETLER GOLLE BESLENİR

Forvet oyuncularının golle beslendiğini ve gol attıkça daha iyi olacağını savunan Aragones, Güiza'nın uzun aradan sonra gol atması konusunda ise, "Forvet oyuncularının besin kaynağı goldür. Gol attıkça daha iyi olurlar. Güiza olsun, Semih olsun golden beslenen oyuncular. Ben Güiza'nın attığı bu golle daha iyi yere ve havaya geleceğini düşünüyorum. Aynısını Alex için de söyleyebilirim. Alex, biraz daha arkada oynamasına rağmen o da golle beslenen bir oyuncu" diye konuştu.

Hiç yorum yok: